باربیکیو

معرفی محصولات فضای باز و باغی

باربیکیو

۴ بازديد


باربیکیو چیست؟



از عضوهای ثابت دورهمی ها و تفریحات خانواده های ایرانی در آخر هفته ها و یا تعطیلات، باربیکیو و یا کباب پز می باشد. باربیکیو ها دارای انواع مختلفی هستند که افراد می توانند متناسب با ویژگی هایی که از یک باربیکیو انتظار دارند و همینطور هزینه ای که برای اینکار در نظر گرفته اند، از میان آن ها انتخاب نمایند. به کمک انواع باربیکیو شما قادر خواهید بود تا کباب های خوشمزه و لذیذ را به راحتی آماده کنید. در صورتی که مایل به دریافت جزئیات بیشتری از باربیکیو می باشید تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید.

باربیکیو چیست؟

باربیکیو به عنوان وسیله ای برای کباب کردن مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد؛ طی این روش می توان مواد غذایی شامل انواع گوشت و یا انواع سبزیجات را بر روی میله های داغ در یک فضای باز همانند باغ، ویلا، بالکن و ... آماده نمود.

جالب است بدانید به هر روشی که طی آن مواد غذایی به خصوص گوشت، با حرارت پایین و به صورت تدریجی پخته شود، باربیکیو گفته می شود. بنابراین باربیکیو بیشتر به نوع کباب کردن اشاره دارد اما به عنوان اسم یک وسیله در ایران جا افتاده است.

باربیکیو

از غذاهای پرطرفدار و لذیذ، غذاهای کباب شده و گریل شده می باشند که طعم و عطر جذابی دارند و انتخاب بسیاری از افراد برای دورهمی ها و مهمانی های خانوادگی هستند. از واژه باربیکیو برای نوعی طبخ غذا در فضای آزاد استفاده می شود که به دلیل مزیت هایی که دارد، در میان افراد بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع باربیکو و مزیت های استفاده از آن آشنا شویم.

باربیکیو چیست؟

باربیکیو نوعی از روش پخت غذا می باشد که در معنای لغوی، به معنای طبخ غذا در دمای کم و به صورت تدریجی است. طی این روش، گوشت را بر روی سیخ و یا میله های فلزی باربیکو قرار می دهند و سپس با گذاشتن آن در معرض حرارت، صبر می کنند تا مغز پخت گردد.

حرارت مورد نیاز برای پختن گوشت طی این روش توسط ذغال، گاز و یا برق تامین می شود. در واقع در این نوع پخت، گوشت در اثر حرارت غیرمستقیم آتش پخته می شود. بنابراین به هر وسیله ای که بتوان گوشت را به واسطه آن با حرارت پایین و در مدت زمان طولانی تری طبخ کرد، باربیکو گفته می شود.

با استفاده از باربیکیو می توان حتی گوشت های بزرگ و استخوان دار را نیز به طوری که مغز پخت شوند، طبخ نمود. از نکات اصلی پخت غذا با استفاده از باربیکیو این است که گوشت در تماس غیرمستقیم با شعله های آتش می باشد که همین موضوع فرآیند پخت را کمی طولانی می کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.